Måndag//Ny vecka//Nya friska tag

Morr morrn!
 
Min nacke, och därmed mitt huvud, tar allvarligt snart knäcken på mig!
 
Knacka i närmaste stenhårda yta så fattar ni hur spända mina muskler i nacke och axlar är. Jag fattar inte vad som är fel! Fick ju nacken lossad i lördags ju!
 
Jaja, det går väl över till jag gifter mig!
Så sa man när jag var liten och jag gjorde illa mig. Men numer säger man inte så va? Speciellt inte till en kvinna som är 46år och på väg ur sitt tredje äktenskap...hahaha.
 
Jag tror fortfarande på kärleken helt klart, vet däremot inte om jag tror på livslång kärlek. Fast jo, klart den finns, jag har bara inte haft äran att träffa på den....än.
 
Näää, nu blir det för djupa tankar för en stackars skalle med spränghuvudvärk.
 
Ska dricka upp mitt kaffe och blunda lite tror jag, har sovit dåligt inatt. Blev väckt flera gånger plus att nacken gör att jag vaknar av smärtan i vissa ställningar.
 
Men vad är väl en bal på slottet?? Liksom....hihi
 
Nej mina vänner! Nu är det dags... Att rocka igång den här veckan och göra det bästa av den!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0