Migränhelvete

Har en tocken där jäkla migrän...
Tog en tablett innan så jag har inte ont, men jag har nästan hellre ont än känner i kroppen som jag gör nu.
Känner mig bakis i kombination med noll krafti armar och ben och en helt oanvändbar hjärna.
 
Och så ska jag laga mat när jag mår såhär...gaah!
Fick förslaget att värma kasslergratäng eftersom jag har sånt i frysen efter häromdagen.
Vill försöka laga till köttfärsen jag har i kylen så den blir uppäten, får försöka göra det enkelt för mig.
 
Ska gå och laga maten nu och sen sova en liten stund. Skulle behöva fixa hem lite lördagsmys för det har jag totalt glömt bort. Ska se om jag kan få leverans på det ;-)
 
Har varit uppe hos Ajje och delat upp julgrejorna och fått hem dom och barnen.
 
Pust, nu ska jag ta den lilla energi jag har och laga maten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0