Min härliga eftermiddag/kväll

Jamen ser man på vad fel man kan ha!
Jag har haft en kanonhärlig eftermiddag och kväll!
 
Efter att ha misslyckats med att få upp motorhuven på bilen och ätit lunch kröp jag ner i sängen och vrångsov derygt en timme. Blev väckt av ett meddelande från Tony. Han var nu oupptagen så jag var välkommen dit
 
Så jag åkte till honom. Vi drack kaffe, pratade och kollade på Harry Potter, så himla trevligt.
När jag sen kände att det var dags att åka hem och äta igen tyckte Tony att vi skulle dela på en pizza :-)
Klart jag nappade på det!
 
Fick sms från en annan go vän som ville ha besök, såklart jag åkte dit också :-)
Vi pratade och lyssnade på musik. Sen tröck han på ett helt gäng låsta muskelknutar på mina axlar.
Oh, fy vad det gör ont ibland men så är det ju så skönt när dom ger efter!
Och när jag ställde mig upp kändes det tomt och underbart löst lätt och smärtan var som bortblåst. Ändå tyckte han inte att han var färdig, han ville bara inte göra mer ikväll för min skull.
 
Nu sitter jag hemma i min soffa och njuter och ler när jag tänker på dom här två männen som är mina vänner.
Jag är så lyckligt lottad!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0