Mitt i vardagen...

Är hemma en sväng och äter lunch. en ost och skinkmacka med avokado och citronpeppar.
Förbereder maten till ikväll, det kommer en go vän hit och äter med mig och barnen.
Ser fram mot det även om jag inte är helt bekväm med att bjuda på mat jag har lagat...
 
Det blir kasslergryta och sist jag gjorde den smakade den absolut ingenting. Men jag ska försöka tänka till den här gången...är ju en klant när det gäller matlagning.
Om en liten stund ska jag åka in till stan på ett möte. Har ingen aning om vad det handlar om men tvivlar på att det kommer att handla om mig personligen utan om timvikarier i allmänhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0