Natten är här...

Har ägnat kvällen åt att slösurfa och spela wordfeud.
 
Har inte tagit nån diklofenak men det känner jag av nu så jag ska ta en och hoppa i säng alldeles snart.
Är så himla trött!
Hahaha, jag har nästan somnat flera gånger under kvällen. Men vad sjutton, man kan ju inte lägga sig hur tidigt som helst heller.
 
Dessutom hoppades jag att det skulle komma ett sms under kvällen från en härlig man jag gillar.
Det kom inget sms, det kom ett samtal istället och det är såklart mycket bättre :-)
 
Just nu väntar jag på att Denise ska komma ut ur badrummet så jag får gå in och göra kväller så jag kanlägga mig och sova. Och drömma sött :-)
 
Har lite nostalgimusik på - Lustans Lakejer
Vilka strängar dom spelar på i mig!
Kan nästan känna dofterna från när det begav sig :-)
 
Nu blir det sängen, min underbara sköna säng!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0