Natter

Känner fortfarande av migränen lite.
Men har iaf haft det bra idag.
 
Kom ju på att jag inte hade köpt nån lördagsmys till barnen så jag frågade Ajje om han ville ordna det. Det gjorde han och inte nog med det. Han bjöd på pizza också! Yeey!
Så gott och så skönt att slippa laga mat när man mår som ett utskitet fikon.
 
Ajje stannade här hos oss och mös. Så himla skönt att vara vänner och känna att vi har varann och är goda vänner. Bra för barnen är det också. Att se att man kan vara goda vänner fast man skilt sig.
Ajje har alltid varit min bästa vän och det hoppas jag att han kommer att fortsätta vara.
 
Nu ska jag hoppa i säng för mina ögon vill inte riktigt vara öppna längre.
Sooovaaa!
Sköööönt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0