Nu är det fredag!

Har en skön fredagskänsla idag, inte sån där sprittande kan-inte-sitta-stillakänsla utan en lugn och skön känsla. Har fullt upp idag, sitter och skriver på min redovisning och redovisningen är mellan 13 och 14.30. Då ska jag vara packad och klar, bara byta om och åka till jobbet. Har lite att greja med där innan själva jobbet drar igång 15.30. Sen slutar jag 21.30. Kanske åker jag hem då....eller kanske gör jag det inte.
 
Hade tänk att jag skulle få till ett träningspass eller en promenad idag men det är bara att glömma.
Såhär vacker var himlen härom kvällen.
Fotad med mobilen genom smutsigt fönster...
 
Lördag och söndag ligger helt oplanerade framför mig och ändå känner jag välbehag inför helgen. Ja, jag har verkligen förändrats på djupet. Ytligt tror jag däremot inte att det märks så mycket, jag är samma svammelhöna där som vanligt. Ta en djupare diskussion med mig så ser du nog.
 
En halvdan plan för helgen har jag faktiskt, det är att baka bullar. Får se om jag gör det eller om jag tar det i veckan som kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0