Och nu är det lördag...häpp!

God förmiddag på er!
 
Halvligger i soffan och har just avslutat frukosten. Lyckades vara seg med kaffet så det är kallt, ska gå och värma på det och dricka upp det.
 
Det här med att dricka uppvärmt kaffe... Tidigare har jag kategoriskt vägrat att ens smaka på sånt för jag hade bestämt mig för att det måste smaka skit. Men den gode Tony värmer sitt kaffe och han är ju så klok att jag tänkte att det inte kan vara så illa då och så provade jag. Hehe, det är ju ingen smakskillnad öht.
 
Igår var jag på ett strålande humör men sista timmen/timmarna på jobbet blev jag så trött. Så jag exploderade och visade min fula sida för en viktig person i mitt liv. Han frågade varför jag gör så mot mig själv. En väldigt klok fråga som är bra att tänka på.
 
Erik och Denise kommer hem till mig idag igen. Idag eller imorgon lär jag träffa Tony och lämna tillbaka hans nyckel. Hoppas han vill bjuda på lite kaffe då också.
 
Igår kväll när jag gråtit färdigt och pratat klart med "nån" drack jag ett glas vatten och värmde mig lite lättvinsglögg. Fy tusan, det var inte gott nånstans! Vet inte om det beror på att det var lättvinsglögg eller om det beror på att det var glögg. Ska prova blanda i sprit nästa gång tror jag...
Har en rabarber/kanel-glögg hemma också, kan bara vara godare.
 
Och på tal om annorlunda glöggsmaker. Jag gillar inte matmagasinet men roliga glöggsorter har dom tagit hem. En del blev jag väldigt skeptisk mot och andra är jag nyfiken på. Vill smaka dom alla men ska inte köpa nån. Hallon/laktrits-skalle och delicatoboll är bara två av smakerna dom hade.
 
 
Nää, nu blir det värmt kaffe och sen en dusch.
Sen får resten av helgen hända! Bring it on!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0