Onaken igen

Yeey! Nu har jag min telefon hos mig igen.
Tänkte skriva kära telefon, men jag ljuger ju inte så därför skriver jag inte så.
Tycker väldigt illa om min telefon för att den krånglar.
 
Ärligt talat så är jag väldigt trött på den också, har haft den i två år och längre tid än så ska jag inte ha mina mobiler. Men att köpa en ny just nu är inte nån bra timing. Inte en ny iaf.
 
Johan skjutsade mig till Borlänge och han kör precis som jag trodde han skulle.
Lugnt, tryggt och bra! Inte för att jag brukar vara rädd när jag åker med nån annan, bara att jag förstog innan att det är hans sätt att köra bil.
 
Så kilade jag upp till Robert och hämtade telefonen och fick mig ett par kramar. Goa Robert!
Han hade varit toppensnäll och matat ström i telefonen också.
Bästaste Robert!
Tycker så mycket om honom!
Det är jag som tagit bilden, himla nöjd med den :-)
 
Åt pizza innan vi åkte från Borlänge, var smart nog att ta en barnpizza och sen bara äta mig lagom mätt. Det är inte så lätt som det låter, det finns ju en anledning till att jag såg ut som jag gjorde före operationen. Jag tycker alldeles för mycket om mat...och godis och fikabröd...hahaha.
 
Nu när jag har mitt bankkort som jag kan koden till ska jag ta och åka och handla lite.
Inte mycket jag behöver men frukt och mjölk är bra att ha hemma tycker jag.
 
Jag har slängt ut en blänkare till Agneta att jag är tillgänglig på söndag om hon vill ha ridhjälp. Är så sugen att ta en tur på sköna gentlemannen Hrami.
 
Nu ska jag kila ner i tvättstugan och sen åka till Ica en sväng.
 
Ha en underbar fredagskväll alla ni där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0