Onsdagskväll

Det blev en ny varant av kasslergratängen idag. Och det pga allergi.
Istället för spicey taco-ost så blev det chorizo-ost.
Och lite för dåligt kryddat blev det, och löken var lite hård. Fast det sista gillar jag :-)
Min goa vän verkade uppskatta maten, bra det.
 
Han hade med sig en motorvärmarkabel, en riktig hjälte!
Så nu kommer bilen vara varm på morgnarna, även i kupén om kupévärmaren funkar som den ska.
 
När vännen hade åkt körde jag upp till hundarna och släppte ut dom för kvällskissning och gav dom mat. Alex promenerade med dom innan han åkte så jag behövde inte. Ajje är bortrest så därför är jag hundvakt, tanken var första att ha hundarna här men när min vän hade åkt fick jag sån huvudvärk plus att jag känner att jag inte orkar med alla hundhår som blir, inte just nu iaf.
 
Huvudvärken är troligen en migrän, tycker det känns så iaf. Har haft en ovanligt hektisk dag idag och sov jäkligt dåligt inatt så det är inte konstigt alls. Tanken på det jag upptäckte igår äter upp mig också, så jobbig grej.
 
 På förmiddagen var jag på min VFU-förskola och hade fältstudie. Jag skulle studera hur pedagogerna har lagt in matematik som en naturlig del av den dagliga verksamheten. Det var väldigt intressant!
Jag ska dit imorgon också, då ska jag egentligen studera toddlare, problemet är att det itne kommer finnas några såna där. Dom är lediga eller sjuka....jaja, det ordnar sig ändå.
 
Mötet på bemanningen idag var ett vikariemöte, det är tydligen något som dom brukar ha ett par gånger om året.
Sen hämtade jag Erik och lagade mat. Är inte van vid att göra så många saker på en dag. Ha mycket att göra med tex plugget är en annan sak för då gör man ju liksom samma sak och jag sitter oftast i soffan.
 
Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen och sen greja lite innan jag kraschar i bingen. Är så trött att ögonen går i kors på mig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0