Skytte

Imorse åkte jag, Erik och Denise och tittade på när min goa vän tränade skytte.
 
Nån var lite förväntansfull och ivrig...
 
Hahaha, inga problem att få på den killen skydd. Redan i bilen...
Kåpor har han ju i bandvagnen också så det är han ju van och så ville han titta på skjutarna och måste man ha skydd för att vara där så accepterar han ju det.
 
Allt han hittade därborta förvandlades till skjutare av olika slag och storlek.
Här sitter han på en riktig bautaskjutare...
 
 
Tittut!
 
 
När vi kom hem var första prio att tina upp oss...så kallt att stå ute flera timmar fast det var ganska många plusgrader. Sen fixade jag mat, dammsög och diskade. Sen stupade jag på sängen och hann nästan somna till innan min vän kom hit. Trevligt med kaffesällskap :-)
Och jag trivs så himla bra i hans sällskap, så jag var glad som en gnu av att träffa honom idag :-D
 
Ja, det är väl i stort sett det som hänt i mitt liv idag....iaf det jag vill dela med mig utav det som hänt :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0