Skyttetävling

Idag har jag varit med som dokumenterande åskådare på nåt riktigt roligt!
IPSC
http://sv.wikipedia.org/wiki/IPSC
Det är skytte på ett roligare sätt. Fick frågan idag om jag var sugen att börja. Jag svarade nej men...mmm, vi får väl se. Ska börja med att se om jag kan få prova att skjuta först och se om jag kan träffa en lagårdsvägg från insidan....
Det är ju inte en helt billig sport, men ger den nånting tillbaka så kan det helt klart vara värt det.
 
Som åskådare idag blev det till och från väldigt kallt fast jag hade fleecelångkalsonger och sista stationen låg lite fuktigt till så där blev det riktigt kallt. Blev nog lite värre av att man var hungrig då. Men kylan spelade ingen roll för det var så himla roligt att titta och lyssna.
 
Haha, det är nåt med mig och ljud. Att jag går igång på en riktig V8 är väl inget konstigt och inte ovanligt att folk gör. Jag går igång även på avtryckarljudet på en digital systemkamera(vet itne om analoga låter lika).
Och visade det sig idag, ljudet av pang pang....ooooo, underbart!
Har alltid velat skjuta men aldrig fått till det.
 
Fotade och filmade med vännens kamera, tog några bilder med min kamera men kan inte ladda ur dom. Tog bilder med mobilen också, men ingen bild på bara banorna tyvärr. Vill inte lägga ut bilder där man ser vilka som är med på fotona. Så det får bli en bild på hur jag såg ut när vi var där :-)
Nämen tjeeeenare!
Hahaha, sa nån snygging!
 
Nu ska jag ställa klockan på sju och skynda mig isäng så jag hinner sova lite.
Har tre rätt jobbiga och lite trista dagar framför mig.
Å andra sidan vet jag nån som har det ännu tristare just nu.
 
Sov gott nu go vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0