Slödag - lördag

Då har vi haft en fin liten kaninbegravning idag, det var så fint så.
 
Sen bjöd Ajje på begravningsfika med kanongoda saffransmojjar. Vet inte vad man ska kalla dom...avlånga snurror med pärlsocker på. Yummi!
 
Ajje har ju hjälpt mig massor och mer väntar...så jag hjälpte honom lite också.
Så vi har varit uppe hos honom nästan hela dagen.
 
Har pratat i telefon med Patrik. Hoppas du får riktigt roligt ikväll vännen!
 
Smsat har jag gjort också, med nån som betyder mycket för mig ;-)
 
Så har jag spelat wordfeud förstås.
 
I övrigt har jag inte gjort mycket nytta idag alls.
Ska mickla ihop nån mat om ett tag och hänga tvätt, och senare ta en lång och riktigt varm dusch, ska bli sååå skönt. Just nu slöar jag och bloggar(duh)ska slöa lite till innan jag gör nåt annat.
 
Ser fram mot imorgon, då ska jag ta med mig Erik och Denise på något roligt minsann :-)
 
Chill on dudes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0