Snälla Tomten....!!!

Jag fyllde ju typ nyss år och det jag fick i present var en bukett blommor och en skämtpresent till en prinsessa.
 
 
Klagar absolut inte!
Tänkte bara att jultomten kanske tycker att jag behöver några paket....hehe
 
Så här kommer min önskelista
 
1.     Presentkort på motorcykelkort!
 
 
 
2.     Motorcykel! Har förstått att en custom kanske inte är idealisk som nybörjarhoj. Jag skiter i vad jag får bara jag kan köra den!
 
3. Ny mobil! Vill ha en riktigt bra och krångelfri lur, kan tom tänka mig en iPhone.
 
4. En flaska Vueve Clicquot och en trevlig man att dela den med. Kanske på nyår ;-)
 
Jamen typ nåt sånt...borde önska mig en bil också men får väl sansa mig lite antar jag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0