Sovit dåligt

För andra natten i rad nu har jag sovit dåligt. Fattar inte varför, har normalt en jättebra sömn och är så bortskämd med det. Idag skulle jag studera toddlare på min förskola men eftersom dom är lediga eller sjuka och jag är galet trött så stannar jag hemma och skriver. Ska ha ett grupparbete lite senare om våra observationer. Redovisning om igår blir imorgon. Redovisning om idag, som jag ju inte har nåt till, blir på måndag. Eller ja, toddlare har jag ju träffat på och jag har alltid varit fascinerad av deras ordlösa kommunikation. Så nåt ska jag nog kunna åstadkomma.
 
Ska åka in till stan en vända sen och hämta två böcker på biblioteket och tanka bilen. Men nu ska jag njuta av resten av mitt kaffe, som var underbart gott, och skriva skriva skriva och kanske sova fem minuter. Gäääsp!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0