Stel stelare Mia

Näää, inte tittade jag klart på fotbollen...tokdumpade och kröp isäng istället.
 
När det började släppa ringde Ajje och berättade att bästa surkaninen Rutan hade dött.
Det var väntat för hon var gammal och skruttig, men trist ändå.
 
 
 
Jag vaknade halv sju i morse, vet inte av vad. Men jäklar vilket spring det var i trapphuset.
Efter en stund kom Erik och ville inte somna om, efter en del knöl tog han min laptop och tittade på film så jag kunde sova lite till.
Nu är jag lite rädd att jag har ett ryggskott på g. Stelheten går nu ändå ner mot svanken och vid revbenen strålade det framåt. Och uppe i nacken är det stenhårt.
Men jag tror inte att jag har nån inflammation kvar. Det känns bara otäckt att det sprider sig.
Skulle gärna köpa mig en vetekudde för den kan jag forma efter ryggen, värmefilten är så jäkla stel.
Får se om jag kostar på mig att köpa en vetekudde till mig själv i julklapp. Behöver lite annat också, som faktiskt är mer akut. Dag- och nattkräm till ansiktet tex.
 
Läste Åhléns julbok igår, och där finns bra krämer till bra pris nu fram till jul.
Älskar den boken, den ger så bra inspiration till jul.
Känns skönt att jag inte har så många att köpa julklappar till.
 
Nu ska jag göra mig klar så vi kan åka och ta hand om Rutan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0