Svider i ögonen

Jaha, nu är det kväll igen...snacka om att dagarna går fort.
 
Fattar inte vad det är med mig, vid kl 15.30-16.00 varje dag så är det som att nånting händer och jag blir såååå trött. Lagom innan jag ska hämta Erik på dagis och när jag fortfarande plugga för fullt.
 
Det kan vara tiden på året och mörkret som gör det, för jag har insett att jag inte är ensam om den här tröttheten.
 
Ajje var nyss här och vi pratade om julen och tiden däromkring. Så loggade jag in och la mig tillgänglig för jobb så mycket jag bara kunde. Innan jag loggade ut så bytte jag lösenord också, så att jag skulle kunna logga in i timepool på den nya datorn. Men det funkade såklart inte! Och gamla lösenordet fungerade inte heller. Men det förstog jag eftersom programmet sa att lösenordet var bytt, då gäller ju inte det gamla längre.
 
Nu hoppas jag förstås att dom tider jag la in som tillgängliga står som tillgängliga i systemet och att inte det försvann. Ska ringa imorgon så får dom fixa så jag kommer in igen.
 
Längtar efter att jobba igen!
Det blir nog väldigt annorlunda nu när det inte är varmt och sommar längre. Arbetsuppgifterna är ju samma men det runt omkring som tex bilkörningen, kläderna osv.
Sen har en del vårdtagare försvunnit och andra kommit till.
 
Funderar på att göra lite kaffe och ta en bit saffranskaka om en liten stund. Eller glögg....hmm
Det blir nog en tidig kväll iaf för imorgon måsta jag vara pigg så jag orkar städa.
Veckostädningen med damning och golvtorkning ska det bli. Så himla skönt!
 
Nu får det här bli ett fotolöst inlägg, är för trött för att fixa nåt :-)
 
Gonatt när ni lägger er! Suss gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0