Trött helt plötsligt...

Bläsch, all ork bara rann av mig och försvann!
 
Orkar bara inte åka in till biblioteket i Ludvika, hade velat ta en kaffe hos bästa Tony. Men brist på ork och det faktum att han ska iväg ikväll gör att jag stannar hemma i soffan.
 
Ska se om jag kan använda nätet till att se om biblioteket i Ludvika har nån av böckerna.
Fast helst skulle jag vilja ta en tupplur....hahaha
 
Kanske härjat runt alldeles för mycket när jag inte är fullt frisk, men vad fasen, kan ju inte sitta helt stilla jämt heller...plus att jag inte hade speciellt mycket inspo till att plugga.
Lätt att hitta på en massa annat att göra då :-)
 
Ska ta och sätta på en skvätt kaffe här hemma och äta nåt mellis...och kanske drömma mig bort en stund!
 
Ser fram mot imorgon
Förutom att det är fredag så blir det flera möten som jagser fram mot.
Inte minst mitt möte med min telefon....hahahaha
 
Min telefon som jag avskyr men som ändå är himla bra att ha!
 
Men jag vill ha en ny
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0