Trött....igen

Städa städa varje fredag åsså varje juuuul...det tycker jag är kuuuul
 
Städade för fullt och var effektiv när det knackade på dörren.
Där stog Christina med lilla bebisMärta.
Märta är en liten yorkie, så himla söt!
 
Hur trevligt som helst med lite oväntat besök. Tycker jag :-)
 
Kom såklart av mig i städningen och har inte riktigt kommit igång igen, har iaf dammsugit. Men har inte dammat mer. Men i tvättstugan har jag varit....som sagt så fylls tvättkorgen på av sig självt på nåt magiskt sätt.
 
Den vanliga tröttheten har slagit till, så här blir det resterna från igår när det är dags för kvällsmat. Sen blir det godis, chips och läsk. Vin till mamma hade varit så gott men just nu är det inte läge att lägga några pengar på nåt så onödigt. Kanske tar lite likör eller en liten grogg sen istället.
 
Tänker ni se fotbollen ikväll?
Tror faktiskt att jag ska titta, är sugen på att göra det.
Och det fast det inte finns nån man här på besök som kräver att få titta ;-)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0