Vaken!!!!

God morgon mina vänner!!
 
Vaknade en halvtimme innan klockan ringde av världens finaste sms :-)
Jag känner mig så lyckligt lottad som har underbara vänner i mitt liv. Dom bästa barnen och dom bästa vännerna som finns! Ibland så behövs det inte mer än några bra ord i ett sms för att man ska göra någons dag.
 
Jag läste ju smset i stort sett innan jag hunnit vakna så det har nog hjälpt mig att känna som jag gör nu. Har så himla ont i huvudet och mina axlar är så spända att det känns som dom ska brista när som helst. Är stel i resten av kroppen också. Så jag har tagit en diklofenak nu.
 
Men vet ni, jag går omkring här och ler, för jag mår så sjukt bra!
Vet att jag tjatar om det men jag kan inte låta bli! Hahaha
 
 
Ha en underbar dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0