Välmående Mia

Så är det måndag igen då!
Blev väckt av telefonen, Ajje ringde för dagis är stängt idag. Kommer ju aldrig ihåg sånt!
Erik var kvar hos Ajje till idag eftersom jag jobbade till halt tio igår kväll, och istället för dagis så fick Ajje köra Erik hit redan på morgonen. Jag ska ha ett seminarium nu på förmiddagen....hoppas Erik kan hålla sig lugn.
Denise låg och sov när jag kom hem igår och hon har inte kommit upp än, men vaken är hon.
 
Åååh, jag har sovit sååååå gott inatt! Har vaknat nån gång av att telefonen plingat till för jag glömde ta min medicin igår kväll. Och när jag varit vaken då så har jag riktigt känt vilken skön säng jag har och vad mysigt jag har det i min säng, fast jag inte har sällskap. Förut tyckte jag inte om att sova själv, tyckte inte om att vara själv alls då. Nu är det inte så längre, för även om jag föredrar sällskap(rätt sällskap då)så trivs jag bra med mig själv. Både när jag är vaken och när jag sover.
 
Igår jobbade jag 7-11 och 15.30-21.30, delad tur. Lunch åt jag hemma hos min goa vän, jäkligt nice! Trivs så bra där och med honom :-)
 
Jag hade några minuter över innan jag kunde åka till nästa vt, så då satt jag i bilen och hade mys.
Dom vita prickarna är såklart lampor tända i hus en bit bort.
Efter avslutat jobb tog jag igen mig en stund innan det var dags att åka hem
Hahaha, chill liksom!
 
Det var så himla roligt att jobba igen, få träffa några av mina fantastiska kollegor och vt. Skulle gärna sluta plugga om jag fick fast jobb på hemtjänsten Södra i Ludvika. Har verkligen ingen plugglust. Suck! Att inte ha nån plugglust gör det ju inte lättare, en massa inlämningar och grejs ska jag få till nu. Skriva skriva skriva och ännu mer läsande. Och att koncentrera sig på läsandet och dessutom komma ihåg vad jag läst är inte lätt just nu.
 
Måste dela med mig av bilden Ajje la upp på hundarna igår
Vet inte om jag inbillar mig men jag tycker inte att dom ser helt avspända ut, speciellt inte Bonzo. Fina är dom iaf!
Men nu ska jag ta tag i den här dagen och göra den mysig och underbar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0