Värdefull vänskap

Sitter hemma i min soffa och tittar på Idol, äter godis och dricker julmust.
Det kommer att bli sängen tidigt ikväll, ska jobba imorgon och börjar kl 7.
Ska sitta här och blogga och mysa lite med mig själv och sen ska jag plocka fram arbetskläder och planera lite.
 
Jag har inte varit hemma så länge...har varit hos en go vän inatt och idag. Hade gärna varit kvar där men jag behöver jobba, träffa lite folk, göra nytta och tjäna lite pengar. Har inte jobbat på evigheter så det är så spännande!
Och ja, han är lite hemlig han min vän :-) Eller så är det jag som är hemlig :-)
Blir så glad när han spelar gitarr och sjunger...
 
Blev gladast i hela världen igår, Alex klarade körkortet!!!
WIIIIEEEE, grattis till honom!!
 
Så han skjutsade mig både igår och idag...hihihi.
 
Och på tal om körkort, såg ett kort på vännen på motorcykel.
Meeeeen galet såhär strax före skotersäsongenså blev jag sjukt sugen på att åka motorcykel!
Wuuuut!? Ska vara jag till nåt sånt.
Vet inte hur det går med min skoterhuv heller, en annan vän har den hos sig för att han ska laga den åt mig :-)
Men det dröjer nog ett tag till innan det blir körföre för skotern.
 
Nääää, nu är det dags att jag sätter lite fart så jag får lägga mig snart. Är trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0