Wiiee! It's friday folks!!

Amen tjeeeenare och gomorron!!
Helt sjukt vad jag är på gottigt humör idag!
 
Mår så jäkla bra! Och det är så skönt
Förut har jag bara varit såhär glad på fredagar när helgen varit bokad med roligheter.
Men den här helgen är totalt ledig, det enda jag vet är att E och D är hos mig.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta mina piller och sen plugga. Mmmm, ska ner i tvättstugan också.
Oj, vad mycket tvätt jag har hela tiden....vem smyger in sin tvätt till mig??!! Hihi
 
Erik har kort dag på dagis idag, sen blir det mys för hela slanten.
Kom och mys med oss vet jag!
 
Woohoo!!
 
DampMia slår till liksom :-D
 
Gör eran dag underbar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0