:-/

Jahopp, nu har jag gjort en annan människa ledsen idag.
Det känns inte bra men det var tvunget.
Jag har brutit med Patrik.
Han är en underbar man och har inte gjort nåt fel, jag känner bara att dels behöver jag vara singel längre tid för att hitta mig själv och för att jag trivs så himla bra som singel. Och tyvärr är han inte min typ av man.
 
Jag önskar honom all lycka i livet!
Och jag vet att han kommer att ta sig igenom dom problem han brottas med och han kommer att komma ut på andra sidan och vara en starkare man som har bättre koll på vad han klarar av.
 
Tack för den här tiden Patrik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0