Är så tagen...

Är svimfärdig, yr i huvudet, har hjärtklappning och har gråtit...
Av glädje och lycka...
 
Visste att det skulle plinga på dörren idag, visste vad jag skulle få men inte hur den skulle se ut.
Dom ringde innan dom kom och levererade men när hon ringde på och räckte över den så trodde jag att jag skulle svimma direkt. Stor! Tung!
 
Nåväl, här kommer bilder som inte gör den rättvisa alls
Min älskade Patrik har skickat mig en stor vacker blombukett <3
En riktig höstbukett i vackra underbara färger, stora vackra mörkröda rosor bland annat.
 
Herregud, borde egentligen gå ut och köpa mig en ny vas för jag har ingen som är stor nog för den här buketten!!
 
Jag sitter här stum av beundran och vill bara ringa till Patrik, men jag tror han ligger och sover så jag väntar.
 
Jag längtade så otroligt mycket efter honom innan, och nu längtar jag ännu mer.
Det känns helt sjukt att man kan älska någon så mycket på så kort tid.
Behöver krypa in i hans famn just nu och gråta ut mina glädjetårar.
 
11,5 dagar till vi ses igen min älskade man <3
Vi får hålla ut!
<3 Puss och kram <3


Kommentarer
Anonym

Grattis Älskling ja så blir det när man fyller år ÄLSKAR DIG PUSSS PuSSSS

Svar: Tack älskling! PUUUUUUUUUUUUUUSS!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3
Mia

2013-10-11 @ 13:55:27
Anonym

puss varse god älskling det var så lite så ÄLSKAR DIG puss puss <3 <3 <3

Svar: NOOOO, det var inte lite!!! Blev ju helt knäckt, på ett bra sätt! Älskar dig <3 Puss <3
Mia

2013-10-11 @ 14:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0