Bonzo 1 år!

Igår hade vi myskväll Erik och jag.
 
Vi var trötta både han och jag men vi höll oss vakna ganska länge iaf :-)
Har sovit gott inatt men kanske lite för länge, vaknade med huvudvärk.
Så jag har tagit tabletter, min cocktail, och hoppas på att det släpper snart.
Annars får det bli en sumatriptan också för släpper det inte med min cocktail så är det migrän.
 
Idag fyller vackra underbara dampiga Bonzo ett år!
Lillplutten börjar bli stor! Känner sorg över att inte vara hans matte längre, men den här lösningen var den bästa lösningen när det nu blev som det blev.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GRATTIS BONZO!!
 
Dagen ligger helt öppen och oplanerad idag, nåt kul kanske händer, vi får väl se :-)
Nu ska jag diska och se till att Erik klär sig. Sen har jag tvätt i maskinen som ska hängas.
Det ska nog kunna bli en bra dag idag också!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0