Craving

Normalt när jag ätit dåligt en dag blir jag sugen på protein frammåt kvällen.
Idag blev det ju lite si och så med maten pga njurstensanfallet men idag blev jag inte sugen på protein. Har lyckats få till två mältider med lagad mat.
Idag blev jag sugen på kalorier...kikade i kylen och fick syn på vaniljsåsen.
Så det fick bli en äppelpaj!
Lite experiment blev det också eftersom jag inte har nåt vanligt vetemjöl hemma.
Det fick bli bara havregryn i smuldegen...
 
 
Det var gott!
 
Är lite orolig just nu, började få gnol i magen så jag tog en diklo igen för kanske en timme sen....men jag har fortfarande ont. Tog mina sista citodon på förmiddagen.Så ja, jag är inte bara orolig....är rädd. Rädd för smärtan för jag fick nästan panik när jag hade anfallet på förmiddagen. Har Denise och Erik här så det är ju inte bara att ringa ambulans heller. Fast jag vet ju att jag alltid kan ringa Ajje.
Är så otroligt glad att jag har honom som vän!
 
Gullvi och jag har tänkt att vi ska göra Ludvika osäkert imorgon kväll, så då får stenen gärna hålla sig lugn. Det är lika bra att jag tänkt köra...vet inte om jag skulle våga dricka ens om vi hittar nån som kan köra. Fast det beror ju på hur jag är i magen imorgon.

Huvudsaken är att vi får roligt, och det är jag rätt säker på att vi får :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0