Finbesök på G

Sådärja!
Lägenheten städad, när jag ska städa är 50 kvm alldeles lagomt ;-)
Så himla skönt när den är ren och fin. Har fått undan lite mer småplock också.
Börjar likna nåt nu och jag trivs galet bra i min lilla skolåda!
 
Min älsk Patrik ringde på förmiddan och sa att han och Josefin skulle komma upp idag om dom fick.
Klart dom får!!
 Jisses, längtar ju ihjäl mig och det är så skönt att dom är på väg. Ska bli så himla roligt att träffa Jossan också.
 
Jag har nyss duschat, har krupit i myskläder, och håller på att platta håret.
Usch, mitt hår är inte roligt nu...
 
Kan inte ta kort på mysutstyrseln eftersom jag pratar i telefon...hahaha, gör ju det hela tiden.
Har svarta tights och en grå v-ringad tröja med ett tigerhuvud på, den är oversize och en kul detalj på den är tumgreppen. Såg inte det när jag köpte den nere på Gekås.
 
Jisses vad goa vi är!
Ska bli skönt att få kramas igen <3
 
Nu ska jag fortsätta platta det galna burret jag har på huvudet ;-)
 
Kram på er därute!


Kommentarer
Anonym

Älskar dig Mia du är underbar <3 puss

2013-10-13 @ 23:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0