Fredag morgon!!!

 
Bilden är anpassad för facebook ifall ni undrar över pilen...
Hur som helst stämmer det bra in på mig idag :-)
Är på ett strålande humör idag igen, hoppas det får hålla i sig utan nåt njurstensanfall idag!
Känner ett gnol och har tagit en diklofenak, hoppas den hjälper. Annars har jag hittat ett par citodon.
Har ätit frukostmackan och dricker nu kaffe och lyssnar på musik.
Sen ska jag städa, skulle gjort det igår men roade mig ju med annat då...liksom.
 
Så städa, duscha, handla, lägga om till vinterdäck, hämta Erik, hämta Denise, skjutsa barnen till Ajje då dom ska sova där inatt...hmmm, förutom det så får jag kanske kaffebesök idag.
Hoppas på att jag får det för det blir säkert supertrevligt!
Det är en sprillans ny bekantskap som kanske kommer hit, älskar att träffa nya människor och lära känna dom :-) Och blir det inte så att vi kan träffas idag så blir det en annan dag :-)
Ja, och ikväll ska jag ju ut med Gullvi!
Ska hinna med att välja kläder för pub-besök också....hmmm, mina nya svarta jeans med nåt kul upptill får det bli. Och plattat hår...hehe, nu tror jag att jag sitter och ordbajsar för att slippa känna gnolet och för att skjuta upp städandet nån minut till...
Dom svarta jeansen med bling på...
 
Just ja, tvättar ju också....hahahaha, är en glad vimsmaja idag!
 
Tjingeling mina älsklingar <3


Kommentarer
patrik

Go morgon Mia <3 hoppas du får en trevlig kväll å att du sliper få fler njurstensanfall gött å höra att du mår bra just nu i alla fall här e det okej ska jobba i kväll sen blir det några öl med en kompis saknar dig vännen men det går ju över mår ju bra i allafall å ser framåt känns skönt kram på dig mia <3 ;-)

Svar: God morgon Patrik! Hoppas du får en trevlig kväll du med :-) Bra att du ser framåt! Det ska du göra, och det gör jag också. Kram :-)
Mia

2013-10-18 @ 09:22:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0