Gaaaah!! Så nervös!

Känner mig så liten och ynklig...behöver kramar och hålla handen
Är gråtfärdig, blir inte lugnare av att läsa foldern heller.
Borde sätta mig och skriva på mitt slutarbete för den här kursen men istället vandrar jag runt som en osalig ande. Har ingen aptit heller, men har bara ätit mackor idag så jag ska försöka pilla i mig lite mat.
Har nästan slut på matlådor...ska göra en kasslergratäng, och nåt mer som ger matlådor, i helgen.
 
Malin på Kopparleden ringde mig tidigare, hon påstog att felet med varmvattnet är avhjälpt. Hehe, jag har iaf inget varmvatten. Vill ju gärna duscha idag med. Får bli en kalldusch utan hårtvätt om det inte blir fixat så jag har varmvatten senare. Det skulle komma hit nån nisse sen, hoppas han hinner komma innan jag sticker till Avesta.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0