Gomorron!

Dricker mitt kaffe.
 
Minus två grader ute så jag har varit ut och startat bilen.
Gjorde matsäck åt Erik men varm choklad. Han har Mulle på dagis idag.
 
Själv tog jag en morgonvikt idag eftersom jag ska på ettårskoll.
Suck, det var inget roligt att se.
Pendlar ju nåt kilo upp och ner och idag var det upp.
 
Jaja, skitsamma, vore ju bra om jag kunde få hjälp av dietisten på Skönvikt att kolla hur jag äter.
Måste bara lyckas skriva matdagbok i tre dagar först...en av dom dagarna ska vara helg.
Och jag ska komma ihåg att skriva upp.
 
Nu bär det av till dagis med Erik.
Tjingeling, ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0