(Go)morr(on)

Jepp ett stort jäkla morr känner jag idag.
 
Vaknade tolv exakt och hade ett till, om än litet, njurstensanfall.
Har vaknat till och från hela natten för jag haft ont. Har fortfarande jäkligt ont och mår illa till och från.
Hoppas det betyder att stenen rör sig mot urinblåsan och snarast kommer ner dit så jag kan bli av med den!
Torr i munnen är jag också, men ska inte dricka mer än normalt nu innan stenen är ute.
 
Nåväl, idag är det fredag och det innebär fredagsmys med yngsta sonen och övriga som har lust att komma hit ;-)
Det tar emot att tänka på mat men nåt gott lär jag ju hitta på så Erik känner att det är helg.
 
Fatta att jag vaknade och kände mig mätt!
Fick inte i mig mer än en halv macka och kaffet behövde jag också tvinga i mig.
 
Vet inte hur/vad jag ska göra med kaninerna, det verkligen stinker kanin i lägenheten och så har jag ingen lust att ha det...blääää!
Inget kul om man får besök heller.
Funderar på om kaniner kan bo på kattsand?
Har du nåt tips vill jag gärna veta :-)
 
Ska blogga klart nu och sen köra ett varv med dammsugaren, känner mig svag och orkar egentligen inte men det behövs verkligen. Har blivit värsta noga med att ha det städat. Och tur är det när man bor såhär litet. Det behövs dammas också, men det känns mindre viktigt så vi får se om jag klarar det.
 
Sitter med laptopen i knät nu och endera börjar smärtan släppa annars så hjälper värmen...hoppas på det första.
 
Inte så roligt att läsa såna här blogginlägg men såna här dagar får det vara mindre roliga inlägg.
Bloggen handlar trots allt om mitt liv och ingen annans :-)
Gillar den här bilden på mig och Bonzo. Claes tog den på mig i slutet av maj. Bonzo har verkligen biffat på sig sen dess :-)
Gaaah! Vad snygg han är!
 
Mmm, känns som värken i magen avtar nu...tog en diklofenak förut.
Ska snabba mig att dammsuga
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0