Gonatt!

Drygt tio timmar till jag måste vakna och gå upp imorgon.
Borde vara vaken en stund till men nu ger jag upp :-)
 
Erik ska till dagis som vanligt imorgon igen och jag ska plugga, skriva på min slutuppgift i kursen vi läser nu.
Så ska jag fika på stan med bästaste Tony!
Börjar bli sådär länge sen vi sågs igen, men det är klart. Jag jobbar typ aldrig, han jobbar och vi har båda en del annat att göra. Och vi är ju faktiskt inte ett par....fast en del tror det.
 
Idag har inte riktigt varit min dag även om den haft sina ljuspunkter :-P
Hoppas att morgondagen är vänligare inställd :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0