Grattjo Fredrik!

Sitter här med dagens andra kopp kaffe och tycks ha fastnat :-)
Så jag passar väl på att blogga...
 
Igår var en väldigt bra dag, gnolandet jag kände av njurstenen försvann så jag kunde få må gott både fysiskt och psykiskt...sååå skönt!
 
Körde upp Denise och Erik till Ajje och fick kaffesällskap. Och det var så himla trevligt att klockan tickade iväg alldeles för fort. Till slut var det bara att fixa till sig och byta om och bege sig ner ner till Gullvi.
 
Så vi satt och pratade och skrattade och sen stack vi upp till Selmas.
I början var det inte mycket folk alls men det rätade upp sig.
Älskad son Alex dök upp med ett synnerligen intressant sällskap :-)
 
Snackade en del med honom och hans kompisar lite. Så jäkla trevligt att sitta och prata med unga människor!
 
Var hemma igen vid två inatt, var hungrig så jag käkade och kom isäng vid 3....gammeltanten kan än...hahaha
Hålla mig vaken alltså
 
Idag har jag myst och sen varit upp till Ajje och hjälpt honom lite.
Nu är jag precis hemkommen och funderar lite.
Ska ta hand om mina fötter och sen duscha.
 
Men jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll.
Soffmysa ensam och titta på en film, soffmysa med nån annan och titta på en film eller åka och hälsa på nån...
Hmmm, vet inte....men det ger sig antar jag :-)
 
 
 
 Säger grattis till den här fina vännen!
Han har hittat kärleken och jag är så himla glad för det!
Min kära goa Fredrik <3
 
 


Kommentarer
patrik

Mia ha det gött i kväll saknar dig men du är uerbar å det är så underbar att ha dig som vän älskar det kram <3 ;-)

2013-10-19 @ 17:59:54
Fredde

Tack så mycket min underbara vän :) <3
KRam

2013-10-19 @ 19:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0