Hemmakväll

Kom hem för ett par timmar sen, hem till en iskall lägenhet.
Det var bara att skutta i onepicen och raggsockar för att inte frysa sönder.
 
Har nästan lust att stoppa en varmvattenflaska i sängen så den är varm när jag ska lägga mig snart.
Min älskade och supersköna säng!
 
Åååh, jag är så himla trött! Fattar inte varför jag inte lägger mig...
Eller kanske förstår jag det ändå, har haft en sån skön helg att jag vill suga på den karamellen lite längre.
 
Har bara varit Mia och inte gjort nån nytta alls :-D
 
Imorgon är det måndag, ny vecka och nya friska tag.
kl 9 ska jag vara på VC Engelbrekt och lämna proverna dom inte kunde ta i fredags.
 
En god vän fyller år i morgon och jag skulle vilja köpa nåt...men jäklarns vad sånt är svårt ibland.
Får försöka hitta nåt när jag ändå är i stan imorgon.
Men nu är det dags att plutta ur linserna, borsta tänderna och sova
 
Natti på er mina goa vänner!!
 


Kommentarer
patrik

ja mia du har en skön säng hoppas du du kan sova fast det är kallt Å att allt går bra i mån vännen sov gött kram min Goa vän ;-)

2013-10-21 @ 00:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0