Igår och idag

Mmmm, nu lider den här härliga helgen mot sitt slut.
 
Den har verkligen varit skön och avslappnad. Det har gått så bra med Jossan, mig och Erik. Och med Erik och Patrik. Diddi var också hit en sväng och hälsade.
 
När Patrik och Jossan hade kommit igår så åt vi innan vi åkte till stan, willys och handlade lite och till hemmakväll och hyrde filmer. Så galet mysigt att göra det tillsammans, som en liten familj liksom.
Erik och Jossan kom överens med en gång kändes det som.
 
Hemma sen tittade vi på film och mös med en massa godis som barnen knappt hade tid att äta av :-)
För en gångs skull vaknade jag och Patrik samtidigt, så medan han fixade frukost diskade jag upp efter igår, så skönt att få undan det.
Efter frukost har det varit mys och bus, barnen lekte med varann och kaninerna.
 
Jag började laga fläskfilégryta men Patrik fick ta över när det var dags att krydda....hahaha
 
Så kom goaste Tony hit på motorcykeln, lyxputten!
Han fick både kaffe och mat och vi fick hans trevliga sällskap :-)
 
Förutom mina söner och min svärson så finns det några få män som betyder oerhört mycket för mig, och jag har alltså haft lyxen att ha två av dom här hos mig idag!
Patrik och Tony, love you both! <3
 
Upptäckte just att jag är alldeles för dålig på att fota Tony, så jag knyckte en bild från hans facebook.
Säg inget till honom bara! Hihi
 
Nu är jag lite trött i ögat så jag ska ta en liten powernap innan Erik ska duscha.
 


Kommentarer
patrik

ja Älskling det var en underbar Lördag å söndag med barnen å Tony när han kom var trevligt Älskar dig saknar dig puss älskling <3 <3 <3

2013-10-13 @ 23:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0