Lollo

Alltså mina barn!
Dom är så underbara och jag är så otroligt stolt över dom alla fem.
Det är inte ofta jag nämner dom här på bloggen, för jag vill ju inte berätta deras story om dom. Och jag vet att dom inte alltid vill bli skrivna om eller uppvisade.
 
Nu när jag började läsa till förskollärare så började Lollo läsa till receptarie.
I jämförelse så är min utbildning en söndagspromenad!
Hon är så jäkla duktig!! Och det känns som hon trivs så jäkla bra!
 
Hon brukar skicka bilder på saker hon gjort....matte tex.
När jag såg matten och tänker på att jag för några år sen ville läsa till receptarie så blir jag helt matt. Aldrig i livet att jag hade klarat det!
 
Såhär snygg är Lollo när hon labbar
Jag är säker på att hon kommer bli världens bästa receptarie med superkoll på verksamma ämnen och allt.
Det är jag säker på eftersom hon inte gör nåt halvdant :-)
 
<3 Jag älskar mina barn! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0