Måndagsmorgonmys

Vaknade tidigt idag för jag hade glömt stänga av larmet på min mobil.
Den ringde redan kl 7 och jag har inte så mycket att göra idag utom att tvätta lite och ha en massa kvalitetstid med Patrik. Ojoj, vad jag njuter av att ha honom här. Min älskade <3
 
Han gick upp och gjorde frukost åt oss medan jag kämpade för att vakna...hihi
Stackarn hade ju aldrig ätit gustavskorv...men det har han nu :-)
Jodå, jag fastnar tydligen på bild tidigt och med glasögonen också...bjuder på det
 
Änt vi mysiga så säg!!
 
Nu ska jag försöka locka med Patrik ut till DaCapo, behöver ett annat soffbord
 
Kram på er!!
 


Kommentarer
patrik

ja Älskling du är värd mer en bara Frukosten Älskar dig så jävla mycke om man fårsvära å det får jag <3 älskar dig för evigt puss <3

Svar: Tack älskling <3 Haha, ja du får svära ofc. Jag älskar dig <3 Puss
Mia

2013-10-07 @ 10:15:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0