Men åååå!!

Höll mig fastande och åkte upp till vårdcentralen i Ludvika imorse....
och så visar det sig att det är imorgon jag ska dit, suck!
 
Jaja, whatever, får la åka dit imorgon igen då :-)
 
Åkte hem och åt frukost, hade hunnit få huvudvärk av fastan så kaffet var extra supergott!
En lingongrova special med ost och gustavskorv satt fint i lilla magen....hihi
 
Nu sitter jag i telefon med älsk, snart har jag grupparbete och kl 13 är det en föreläsning.
Lyssnar på lite skön musik gör jag också, Takida snurrar just nu.
 
Ska vrida upp volymen snart när vi pratat klart och diska lite innan grupparbetet börjar.
Så får jag diska klart senare.
 
Tjingeling så länge!


Kommentarer
patrik

Älskling Gött jag är ledig så nu åker jag med dig till sjukhuset i Örebro Den 23/ 10 ;-) älskar dig

Svar: Jaaaa! Det gör mig så himla glad! Det är en otrolig lättnad ska du veta min älskling <3 Helt plötsligt blev resan till Örebro något jag ser fram mot :-)Jag älskar dig! <3
Mia

2013-10-10 @ 18:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0