Migrän...

Har kommit hem, ätit lite och landat i soffan.
Jag har varit och sagt grattis till en mysig vän. Är så avslappnad i hans sällskap att jag nästan somnade där....hahaha, har aldrig påstått att jag är trevligt sällskap.
 
Efter att ha bitit ihop käkarna större delen av dagen så har jag sen några timmar en lätt trist migrän.
Och varför har jag bitit ihop då? Mja, en kvalificerad gissning är väl att jag oroar mig för hur det blir på onsdag.
"Behandlingen känns men ska inte göra ont" står det i foldern, texten är säkert menad att vara lugnande. På mig är det mer skrämmande med sån text. Smärta är liksom en individuell grej som alla upplever olika.
Och låter gör det tydligen också...ska ta med en CD-skiva med musik.
 
Tidigare idag fixade jag ordning bland mina papper, nu sitter alla prydligt insatta i en pärm med register.
Alla räkningar är inlagda för senare betalning i banken, så skönt!
 
Nu ska jag bädda i rena lakan i sängen, ta en imigran och sen sova och drömma härliga drömmar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0