Monday

God morgon världens alla underbaringar!
 
Vaknade med en skön känsla i kroppen och knoppen trots att jag sovit för få timmar.
Känslan är så stark att jag bara flinar åt följande
 
Kall lägenhet!
Inget varmvatten!
Frusna fötter!
Skitigt hår!
Isiga rutor på bilen och kass isskrapa!
Fick parkera en halv evighet från vc!
Min styvfar satt i väntrummet på vc, tittade på mig men vände bort huvudet innan jag hann säga hej!
Hade glömt remissen för provtagningen hemma så jag måste tillbaka!
 
 
Och klockan är bara kvart i elva på förmiddagen...hahaha
 
Men jag träffade iaf Christina på vc och det var roligt! För vi verkar inte kunna få till en fikaträff...
Men en dag så kanske det händer....hihihi
 
Har inget varmvatten igen och jag behöver en dusch....desperat!
Måste försöka hitta nån som är hemma nån gång idag och som kan låna ut sin dusch.
 
Nu ska jag beta av lite saker från min to do-list, eller ska kanske skriva den först så jag kommer ihåg vad jag ska göra :-)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0