Mutter och mummel

Sitter i min sköna säng och känner mig rätt konstig.
Yr och skakig, illamående och lättad.
 
Fick ett njurstensanfall på kvällskvisten. Blev orolig för hur Erik skulle ta det att se mamma ha så fruktansvärt ont. Men Ajje var snäll nog att komma ner och ta hand om Erik.
Hoppas jag kan hjälpa honom tillbaka, men att Ajje får hjälp utan att vara sjuk eller ha ont!
 
Eftermiddagen var iaf väldigt bra. Hade ju fikadate bestämd med käraste Tony min, känns som det var evigheter sen vi träffades för lite prat. Och det var det nog, sist var Patrik med och gången före det var vi ut och åt med kollegorna.
Tony hade Micke med sig och det var ju kul :-)
Och det fast Micke alltid hälsar mig med ett glatt "hej tant"
 
Hahaha, joråsåatt!
Nåväl, snodde lite kramar av herrarna och mådde toppen i deras sällskap.
Ibland pratade Micke kryptiskt med Tony och ibland gjorde jag det...
 
Nu ska jag sova
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0