Nervös för imorgon?

 
Sov, till och från, ända till halv tio idag. Så jäkla skönt!
Nu sitter jag här och har ätit upp min macka och har kaffet och mina tabletter kvar att få i mig.
Kaffet blev sådär supergott idag som det blir ibland :-)
Ojoj, har hamnat i ett riktigt stim med bara gamla bilder nu....
 
Idag ska jag plugga och tvätta och när Ajje slutat jobbet ska vi åka till Avesta och hämta ett soffbord jag köpt.
Det är svart, avlångt och har två lådor. Försvaring behöver prioriteras när man bor såhär trångt.
Idag har jag ett vitt kvadratiskt bord och när laptopen ligger på det så ryms inget mer nästan.
Hmm, har lite ont i magen...svårt att säga om det är nerver inför imorgon, för livet i allmänhet eller om det är njurstenen som retar...är det det sista så lär det väl visa sig snart.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0