Nu är det officiellt....hehehe

Patrik Thoren och Mia Sessa Pettersson har ett förhållande

Foto: <3
 
På min facebooksida igår...
 
Är så glad och lycklig :-)
 
Och inte nog med att jag fått en underbar man, märker tydligt redan att jag får en hel hög med härliga vänner på köpet. Och Patriks tre barn som jag är säker på är helt underbara!
Vi kommer att ta det superlugnt så alla hinner landa i det här nya, sen ser jag fram mot att få träffa dom barnen.
 
Nu ska jag skutta in i duschen och åka och handla.
Sen kommer Erik hit idag och du milde vad jag längtar efter honom!
Det blir megakramkalas <3


Kommentarer
patrik

ja älskling det är så gött å se alla mina vänner att dom tar i mot med uppnafamnar Älskar dig å det finns inte nått som stoppar det Längtar så att få va med dig å våra barn ÄLSKAR dig så mycke tänker på dig hela tiden puss <3 puss <3 miss you <3

Svar: Håller med, dina vänner är underbara och jag känner mig så välkommen i ditt liv. Vet inte vad det är med mina vänner...men strunt i det. Jag älskar dig och längtar efter dig. Så spännande med alla våra barn :-) Saknar dig så mycket! Puss <3 <3 <3
Mia

2013-10-09 @ 16:17:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0