Shoppat

Jorasåatt!
Det bidde ingen hämtning av Hanna, hon var för trött och orkade inte gå upp.
Så jag drog till stan istället, fick inte tag på nån morakniv så jag får köpa den en annan dag.
Några kläder till Erik blev det inte heller, däremot en stooor hög till mig själv.
Ett halsband och en ring hittade jag också.
Jaaaa, vaddå, det var ju rea och så vidare
 
 
Två par byxor, en innejacka, två tunikor, två andra toppar, en glittrig sjal, en ring och ett halsband!
Såå nöjd!
Så nu vill jag gå på krogen, men tittar jag i kalendern så lär det ju dröja innan jag kan...suck!
 
Imorgon har jag som sagt ettårskoll på Skönvikt.
Efter det ska jag till min VFU-förskola och studera barnen så jag kan skriva ett skolarbete om min frågeställning.
 
Så imorgon kväll kommer jag att vara så trött, ska vara i Säter 8:30 och på förskolan till 16:45...
 
Just nu sitter jag uppkrupen i soffan och myser i min ena onepiece
Erik ska titta på Spy kids 4 och jag ska laga mat till kidsen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0