Skitdag

Mjaha, har pysslat och grejat en massa idag...tom strukit!
Bland annat har jag hängt lite tavlor och en gammal ljuslykta.
Lyktan är efter mormor och betyder rätt mycket för mig så jag vill att den ska hänga på en bra plats.
Vet inte om det blev så himla bra dock...
Satt ner i soffan och tog bilden, så perspektivet är lite skevt.
Tog bild på väggen ovanför sängen också
Oj, vilket sudd!
 
Nu har jag nyss duschat och filat och smörjt fötterna.
Ska krypa i min pyjamas och kura upp mig i soffan och försöka slappna av.
Har hela dagen varit spänd i kroppen och bitit ihop käkarna.
 
Jag hoppades på att det skulle bli en bra och roligt eller mysig dag idag.
Så blev det inte, har varit en förbaskat tråkig dag även om jag fått mycket gjort.
En riktig skitdag från början till slut
Det får en tidig kväll ikväll så den här trökdagen tar slut. Tyvärr kommer inte morgondagen att bli roligare heller.
Får försöka hitta på nåt att göra då så dagen inte känns som hundra år.
 
Vet inte var jag ska göra av min stationära dator...tänkte ha högtalarna kopplade till den och låta den vara musikmaskin. Men då får jag ställa den bakom soffan och hur smidigt är det? Hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0