Snart helg!

 
Idag är det en ny underbar dag som ska levas och njutas!
Se till att du gör det!
 
Jag har några människor i mitt liv som betyder hur mycket som helst, inte barnen för dom betyder allt.
Det märks inte här och inte på facebook exakt vilka  dom här personerna är eftersom jag valt att vissa ska få vara lite i skymundan. Det är verkligen underbart att ha såna människor i sitt liv, människor som jag bryr mig om och som visar att dom bryr sig om mig. Love it!
 
Idag ska jag ta en fika med en av dessa människor, ser fram mot det :-)
Bästa Tony!
Jepp, jag gillar den här mannen så himla mycket!
 
Fram till vi ska ses så har jag en del att göra.
Äter frukost just nu  och sen ska jag sätta mig med skolarbetet.
Diska, bädda och duscha ärsånt jag ska ta i pluggpauserna.
För jag ska skriva på kursens slutuppgift och när man sitter och skriver sånt behöver man paus.
 
Och ni vet väl att det är fredag imorgon!!!
Tagga idag så är vi snart där
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0