Sommartid slut...

 
Helt klart så var jag bara på dåligt humör igår, himla dumt men ibland är man ju det tyvärr.
 
En go vän kom hit en sväng och drack lite kaffe och fick mig att må bättre.
 
Idag ska Erik och jag åka och handla och sen hem och laga till en smaskig kasslergratäng!
Mumselimums!!
 
Om jag får tag på en annan takkontakt ska jag byta en sån också.
Annars får det bli en slö slappdag idag.
 
Ni har väl ställt tillbaka era klockor?
Det har inte jag, känns som ett lagom projekt...hihi
Har bara två uppsatta väggklockor som ska ställas om, alla andra gör det själv.
 
Hmm, kanske skulle skruva upp stationsklockan idag också...
Blir nog lite smågrejor gjorda idag ändå :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0