Trollet Mian

Idag har Mian varit på stan som ett troll.
Men jag trivs rätt bra i mitt trollhår :-)
Men kolla påsarna under ögonen! Dom trivs jag inte med! Hahaha
 
 
Ja jisses, en får ju acceptera hur en ser ut!
Och inte är en fotogenisk heller.
Men strunt samma, jag mår prima och går saker och ting som jag vill kommer jag snart vara lyckligare än jag är nu, och det är det viktiga här i livet.
 Utseende och saker man har är verkligen mindre viktigt.
 
Har varit och druckit kaffe hos Tony, oj vad jag gillar den mannen :-)
Fast han driver mig till vansinne ibland...hahaha
Hmmm, skulle låtit Erik driva honom till vansinne med sitt Ben10-prat....hihi
 
Jag har godaste maten i ugnen nu, två formar med kasslergratäng, mumsens!
Blir toppen att ha såna matlådor i frysen igen
 
Ska nog ta och jobbalite med min inlämning nu, den ska vara inlämnad imorgon kl 17.
Jag jobbar visserligen bäst under press men man ska ju inte vara dum för det...
 
Tjingeling!


Kommentarer
patrik

ja vacker e du Mia kram på dig Vännen ;-)

Svar: Tack så mycket Patrik! Kram på dig min vän:-)
Mia

2013-10-27 @ 22:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0