Trött

Klockan 8.30 hade jag möte med dr Arvo på Skönvikt.
Vi pratade lite och han hade lite frågor, jag skulle bla tala om vad jag upplevde som positivt och negativt med operationen. Det enda på negativa sidan blev njurstenen och den har nog itne ens med open att göra :-)
Så gick vi igenom alla provsvar och det var genomgående bra resultat. Så jag ska fortsätta äta dom tillskotten som jag äter nu. Mitt val Kvinna, zink, d-vitamin och nån järn några gånger i veckan.
 
Klockan 9.30 var det gruppmöte med dietisten Anette.
Det var ett bra möte med bra information och bra samspel mellan oss opade och Anette.
Fick bra svar på mina funderingar och bra respons på mina åsikter.
Gruppmötet drog ut på tiden så efter det åkte jag hem och åt innan jag åkte till min praktikplats för att ha fältstudiedag. Jag tror jag kommer att trivas på den avdelningen när jag väl får praktisera där.
Tror att jag fick nog med material för att skriva mitt arbete.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0